Tuesday, July 19, 2011

Hack WIFI Di Kedai Mamak

Ok..setelah lama tinggal kan kerja jahat,kini terpanggil saya untuk membuatnya..haha..ceritanya begini..pada pukul 2 pagi dikedai mamak ALIF BANDAR BARU UDA Johor,saya telah "mengorder" air kelapa..kedai tu tak adalah ramai sangat orang..setelah menunggu hampir 1/2 jam,datang mamak memberitahu bahawa air kelapa sudah habis..What the face !! disinilah bermula saya menukar wifi yang namanya "Restoran Alif BBU" kepada "Mamak Kelapa (Stenly_hacker)"..nak tahu saya buat bagaimana?? ramai yang mintak saya ajar..saya akan ajarkan..so simple

AMARAN TAK BERAPA KERAS
~tindakan ini hanya boleh diambil jika mamak tersebut gagal melaksanakan tugas dengan baik~

1. Taip di URL "192.168.1.1"

2. kemudian taip username & pasword = tmadmin

3. kemudian pergi ke "SSID" tukar nama yang anda suka

4. jangan lupa tekan button save

ingat..jangan salah gunakannya

No comments:

Post a Comment